loading...
تازه ها در اینجا
armin بازدید : 287 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (1)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار را در ادامه می توانید مشاهده کنید …

 

WinRAR قویترین نرم افزار فشرده ساز به نام WinRAR 4.00 Beta 4

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

armin بازدید : 9488 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

.::: دانلود فیلم The Dark Knight ۲۰۰۸ دوبله فارسی با کیفیت BluRay 1080p HD:::.

| کیفیت فوق العاده بی نظیـــر FullHD، لینک مستقیم به همراه ۷ لینک کمکی ، بدون سانسور و حذفیات |

<<< برای اولین بار در جهان >>>

| ششمین فیلم برتر جهان ، برنده ۲ جایزه اسکار و ۹۳ جایزه بین المللی دیگر در سال ۲۰۰۹ |

نام فارسی فیلم : شوالیه تاریکی

ژانر: اکشن ، جنایی ، درام

خلاصه داستان : یکسال از زمانیکه دکتر جاناتان کرین « معروف به مترسک » که بطور اسرارآمیزی ناپدید شد و همچنین نقشه های راس برای نابود کردن شهر گاتهام توسط بتمن خنثی شد، گذشته است. اکنون با تلاشهای بروس وین، بتمن و کمکهای ستوان حیمز گوردون و یک بازپرس قضایی جدید به اسم هاروی دنت که قصد ازدواج با راشل را دارد، مردم شهر احساس آرامش می کنند. اما این وضعیت پایدار نمی ماند زیرا یک جنایتکار روانی و بسیار باهوش به اسم جوکر با نقشه هایش می کوشد تا آرامش شهر را بهم زده و هرج و مرج و رعب و وحشت را در شهر حاکم کند و با اینکار بتمن را به مبارزه بطلبد. بتمن با کمک هاروی می کوشد تا هر طور شده جوکر را متوقف ساخته و او را در چنگال عدالت قرار دهد اما جوکر …

armin بازدید : 7659 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

::: دانلود فیلم  The Good, the Bad and the Ugly EXTENDED 1966 دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

| کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p – بدون سانسور و حذفیات |

| ۵ امبن فیلم برتر جهان و برنده ۱ جایزه معتبر  درسال ۱۹۶۸ |

نام فارسی فیلم : خوب ، بد ، زشت

ژانر: وسترن ، ماجرایی

خلاصه داستان : خوب (کلینت ایستوود) و زشت (الی والاک) با هم کار می‌کنند و با شگرد خاصی به گول زدن کلانترهای مناطق مختلف و پول در آوردن از اینراه می‌پردازند. بد (لی وان کلیف) آدمکشی حرفه ایست که به خاطر پول حاضر به انجام هر کاری است. این سه نفر در راه پیدا کردن گنجینه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری در مقابل هم قرار می‌گیرند.

armin بازدید : 9400 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود Internet Download Manager 6.17 Build 5 Final Retail

 

Internet Download Manager یا IDM نرم افزار اینترنت دانلود منیجر یکی از قویترین نه بلکه قویترین و بهترین نرم افزار دانلود می باشد. نرم افزار IDM می تواند سرعت دانلود شما را تا ۵ برابر یا %۵۰۰ افزایش دهد. نرم افزار دانلود Internet Download Manager با تمامی مرورگرها و سیستم عامل های موجود سازگاری کامل را دارد. با نصب نرم افزار دانلود IDM به راحتی از سایتهای YouTube, Google Video, MySpaceTV دانلود کنید.

همچنین اگر در هنگام دانلود ارتباط اینترنتی شما قطع شود بدون نگرانی می توانید ادامه فایل را پس از برقراری ارتباط مجدد دریافت نمائید . شما از طریق برنامه Internet Download Manager می توانید انواع فایل ها را به آسانی دریافت کنید. از ویژگی های نرم افزار دانلود IDM می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان، قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمان بدنی دانلود ها و … اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.

armin بازدید : 2029 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم بسیار زیبای World War Z محصول ۲۰۱۳ آمریکا  

 با لینک مستقیم  با کیفیت  بسیارعالی CamRip 720p و حجم ۶۰۰ مگابایت

 

دانلود فیلم World War Z 2013

 

 

اطلاعات کامل : IMDB

فرمت : Mkv

حجم : ۶۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

ژانر : اکشن | درام | ترسناک

امتیاز : ۷٫۴

خلاصه داستان:  کارمند سازمان ملل “گری لین” برای جلوگیری از گسترش بیماری که انسان ها را تبدیل به زامبی می کند دنیا را زیر پا می گذارد. زامبی هایی که ارتش ها و دولت ها را سرنگون کرده و خطر نابودی کل **** انسان, دنیا را تهدید می کند و ….

لینک دانلود در ادامه مطلب…

armin بازدید : 616 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

MOTOGP 13 -RELOADED 5.3GB

 نسخه کامل ، با کرک کامل ، لینک های مستقیم

motogp13pc دانلود بازی MotoGP 13 برای PC

 

نام بازی : MotoGP 13

ژانر: رانندگی

پلترفروم : PC

حجم:۵٫۳ گیگابایت

تاریخ عرضه :۰۶-۲۰۱۳

در جدیدترین نسخه ی سری بازی های “موتور سواری” بخش های آنلاین و چند نفره,مسابقات حرفه ای و سرعتی اضافه شده است که به نظر می رسد جدیدترین نسخه ی این عناوین نسبت به نسخه های گذشته کاملا متفاوت و از نکات بسیار خوبی الهام گرفته باشد.
armin بازدید : 493 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

Microsoft Windows 8 Pro (32bit + 64bit) Untouched | 3.9GB

2013062501 دانلود ویندوز ۸ Microsoft Windows 8 Pro (32bit + 64bit) Untouched

ویندوز ۸ با تمام نسخه های قبلی سیستم عامل ویندوز که طی ۲۵ سال گذشته عرضه شده اند، متفاوت است. نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز با انواع مختلف کامپیوترها کار می کند و به خوبی با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی سازگار می باشد. در ادامه با امکانات جدید این سیستم عامل بیشتر آشنا می شوید.

armin بازدید : 6147 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

.::: دانلود فیلم Unforgiven ۱۹۹۲ دوبله فارسی با لینک مستقیم :::.

 کیفیت عالی بلوری ۷۲۰p و ۱۰۸۰p – بدون سانسور و حذفیات

| ۹۵امین فیلم برتر جهان و برنده ۴ جایزه و نامزد ۵ جایزه اسکار در سال ۱۹۹۳ |

نام فارسی فیلم : نابخشوده

خلاصه داستان : ویلیام (کلینت ایستوود) هفت تیر کشی مزدور، به سبب احترام به خواسته همسرش، کشاورز ناموفقی شده است. وی پس از مرگ همسرش به همراه جوانی که میخواهد ششلول بند شود و ند لوگان (مورگان فریمن) دوست قدیمی و سیاه پوستش به خاطر هزار دلار عازم کشتن گاوچرانی می شوند که با کارد صورت زنی را ازریخت انداخته و …

armin بازدید : 4729 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

iphone 5 apple store hero آیفون 5 در چین جان یک دختر جوان را گرفت!!!

تا به حال زیاد شنیده بودیم که یک گوشی منفجر شده و صاحب خود را زخمی کرده است همین چند روز پیش نیز یک گلکسی اس ۳ پای یک دختر جوان را به شدت زخمی کرده بود اما اینکه یک گوشی باعث مرگ صاحب خود بشود تا به حال کمتر شنیده شده بود.

armin بازدید : 12422 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم بسیار زیبای دزدان خیابان جردن

| لینک دانلود مستقیم / کیفیت بالا / محصول ایران |

dozdan khiaban jordaninterdl.ir 1 دانلود فیلم دزدان خیابان جردن

 

کارگردان : وحید اسلامی

تهیه کننده : داریوش بابائیان

نویسنده : وحید اسلامی

ژانر : طنز

کشور : ایران

سال تولید : ۱۳۹۰

زبان : فارسی

مدت زمان : ۸۳ دقیقه

armin بازدید : 11667 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)
God Of War II 2008 PC Game Single Link دانلود نسخه فوق فشرده بازی God of War II

بازی God of War 2 بازی به سبک (Hack and slash, action-adventure) که توسط شرکت SCE Santa Monica Studio ساخته شده و با همکاری مشترک شرکت های Sony Computer ,Entertainment ,Capcom منتشر شد.

بازی God of War 2 بازی به سبک (Hack and slash, action-adventure) که توسط شرکت SCE Santa Monica Studio ساخته شده و با همکاری مشترک شرکت های Sony Computer ,Entertainment ,Capcom منتشر شد. این بازی به صورت فوق فشرده در سایت تب فان آماده دانلود می باشد. داستان بازی از این قرار است که: کراتوس با وجود این که به مقام خدای جنگ دست یافته است،اما از آنجا که او یک انسان میرا بوده که با شکست  Ares به این مقام نائل آمد،لذا تمام خدایان ساکن کوه المپ به چشم تحقیر و سرزنش به او نگاه می کردند.اما کراتوس هیچ نیازی به آن ها نداشت و تمام وقت خود را بر روی زمین به لشکر اسپارتا اختصاص داده و در قساوت و خشونت حتی از Ares نیز پیشی جسته بود و… .

armin بازدید : 22081 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

::: دانلود برنامه فوق العاده جذاب و تماشایی Food Safari محصول ۲۰۰۶ – ۲۰۰۷  :::

:::: لینک مستقیم و کمکی ،تا فصل ۱ اپیزود ۱۳ اضافه شد ، کیفیت بسیار عالی  ::::

 

لینک IMDB
ژانر : آموزشی ، مستند

خلاصه داستان : کسی که بیشتر عمر خود را به دنبال آشپزی و غذا بوده است و با سفر به کشورهای مختلف ، آشپزی آن ها را یاد می گیرد تا با طعم های جدید آشنا شود . در طی این آموزش های تصویری ، او به ۱۳ مکان مختلف سفر میکند که کشورهای مراکش ، مالزی ، هند ، اسپانیا ، ویتنام ، ایتالیا ، چین ، ترکیه ، پرتغال و … از جمله کشورهایی هستند که با داشتن این ویدئوها ، می توانید با غذاهای محلی و سنتی آن ها آشنا شوید …

armin بازدید : 11744 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

منتشر کننده : ایران پرود

وضعیت پخش : درحال پخش

خلاصه داستان : در این برنامه بخش‌های متفاوت از جمله سالن همایش، اتاق جلسه مدیران، برنامه نود در صد(شوخی با برنامه ی ۹۰ و عادل فردوسی پور)، برنامه سینمایی هشت ( شوخی با برنامه ی هفت و فریدون جیرانی)، خبر و هواشناسی و… بستری است برای طرح موضوعات و پردازش موقعیت‌های طنز، همراه با نگاهی به کاستی‌ها و مشکلات موجود در عرصه هنر، ورزش، برنامه‌سازی تلویزیون و سایر حوزه‌های اجتماعی.

armin بازدید : 11832 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

..:: دانلود سریال فوق العاده جذاب و تماشایی دود کش محصول ۱۳۹۲ ایران ::..

..:: لینک مستقیم و کمکی ،  قسمت ۲ اضافه شد ، کیفیت بسیار عالی ::..

منتشر کننده : ایران پرود

وضعیت پخش : در حال پخش

پدر خانواده دچار مشکل غیرمنتظره ای می شود که خانواده را به یک بحران می کشاند. پسر خانواده که تنها دوستش یک خروس است، برای کمک به اعضای خانه و خروج از این بحران، تصمیم می گیرد نقشه ای جالب را طراحی کند…

 

armin بازدید : 227 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

 

اگر بعد از معرفی iMac جدید عاشق طراحی آن شده اید باید بدانید که از امروز می توانید این محصول را سفارش دهید. کامپیوتر رومیزی اپل با طراحی جدید و بسیار باریک از امروز قابل سفارش دادن است.

armin بازدید : 1607 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

Monsters University (2013) TS 400MB Ganool

کیفیت پرده ای ، لینک مستقیم و پر سرعت  ، محصول امریکا

iposterdei دانلود انیمیشن Monsters University 2013 با کیفیت TS

اطلاعات کامل :IMDB

امتیاز:۷٫۸/۱۰
ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، خانواده گی ، کمدی
فرمت : mkv
کیفیتTS پرده ای
حجم: ۴۰۰ مگابایت
زیرنویس فارسیبزودی
لینک سابسین : زیرنویس های موجود

خلاصه داستان :قسمت دوم فیلم، دنباله ماجراهای اولین قسمت نیست و حوادثی را به تصویر می‌کشد که قبل از شروع قسمت اول اتفاق افتاده‌اند. در دنیای سینما به این نوع فیلم‌ها می‌گویند پیش‌درآمدی بر قسمت اول. به این ترتیب در «دانشگاه هیولاها» تماشاگران با گذشته شخصیت‌های اصلی قصه آشنا می‌شوند. قصه اولین قسمت این انیمیشن خانوادگی و ماجراجویانه درباره دو هیولای عجیب و غریب به نام «سالی» و «مایک» بود که در شرکت هیولاها کار می‌کردند و مثل بقیه هیولاهای این شرکت وظیفه داشتند بچه‌ها را بترسانند. آشنایی آنها با یک دختر کوچولو به نام «بو» آنها را متوجه این نکته می‌کند که از یک طرف نباید از بچه‌ها بترسند و از طرف دیگر، نباید با کارهای عجیب و غریب خود آنها را بترسانند.

armin بازدید : 793 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

Man of Steel (2013) 720p R6 LiNE 1GB

کیفیت خوب ، لینک مستقیم و پر سرعت با زیرنویس فارسی

supermanma دانلود فیلم Man of Steel 2013 با کیفیت R6 720p LiNE

اطلاعات کامل :IMDB

امتیاز : ۷٫۶/۱۰

ژانر: اکشن ، فانتزی ، ماجراجویانه

فرمت : mkv

کیفیت : ۷۲۰p R6

حجم: ۹۹۰ مگابایت

زیرنویس فارسی:به زودی

خلاصه داستان : پسر جوانی درمیابد که دارای نیرویی خارق العاده است. او این نیروها را فرا میگرد و در میابد که زمینی نیستند. وی بدنبال آن است که دریابد که وی از کجا و برای چه مقصودی به زمین فرستاده شده است. اما قهرمان درون وی باید ظهور کند تا جهان را از نابودی نجات داده و مردم را امیدوار کند…

armin بازدید : 1250 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)
قبل از مطلب بگم که منظورم از چیز بی ادبی نیست ولی مطمئنم بعد از خواندن مطلب اونقدر میخندید
از من گفتن بود
1337230064 laugh 300x2851 اگر به جای کلمه ی دست از کلمه ی چیز استفاده میشد!!!
هیچ می دونی اگه کلمه ى “دست” اختراع نشده بود و به جاش از کلمه ى “چیز” استفاده می کردیم روزانه چه جمله هایی می شنیدیم؟… زیاد به مخت فشار نیار! خودم مثال می زنم… البته در ادامه مطلب:
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 194
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 1,967
  • بازدید کلی : 224,469
  • تصویر روز
    
    ارتباط با ما